EKONOMİ

Karaman'da İlk Arpa Satışı Yapıldı

Karaman Valisi Hayrettin Çiçek, 2026 hasat sezonunun ilk arpa satış programına katılarak üreticilere bereketli bir yıl diledi.

Karaman Valisi Hayrettin Çiçek, Karaman Ticaret Borsası Satış Salonu'nda düzenlenen 2026 yılı hasat sezonunun ilk arpa satışı programına katıldı. Vali Çiçek, yeni hasat döneminin üreticilere ve ülkeye hayırlı olmasını dileyerek, bu yılın son yılların en bereketli dönemlerinden biri olduğunu belirtti. Pek çok üründe yüksek rekolte beklendiğini vurgulayan Vali, devletin tarımsal üretime yönelik desteklerinin üreticilere önemli katkılar sunduğunu ifade etti.

Vali Çiçek, konuşmasında Karaman, memleket ve ülke adına çiftçiler ve üreticiler için kazançlı ve bereketli bir yıl diledi. Sezonun ilk mahsulünü borsaya getiren üretici Yunus Akın'ı tebrik eden Vali, tüm üreticilere bereketli bir hasat dönemi temennisinde bulundu. Konuşmaların ardından sezonun ilk arpası, üretici Yunus Akın'a ait olarak kilogramı 172 TL'den Hasan Ali Topbaş tarafından satın alındı. Satış sonrası Vali Çiçek, ilk mahsulü getiren Akın'a ve ürünü satın alan Topbaş'a günün anısına altın takdim ederek hayırlı kazançlar diledi.

Karaman'da İlk Arpa Satışına Yoğun Katılım

Programa İl Jandarma Komutanı Kıdemli Albay Osman Saygılı, İl Müftüsü Faruk Gürbüz, Ticaret İl Müdürü Adem Özcan, İl Tarım ve Orman Müdürü Hatice Bulut, Defterdar Alaaddin Karpınar, Karaman Organize Sanayi Bölgesi Yönetim Kurulu Başkanı Ali Kemal Boynukalın, Karaman Ticaret Borsası Başkanı Ekrem Çavaş ve çok sayıda üretici katıldı.

google-site-verification: google1aafcbfdccd9cf4f.html