Karaman İl Sağlık Müdürlüğü, il merkezi ve ilçe hastaneleri yöneticilerinin katılımıyla haziran ayı değerlendirme toplantısını gerçekleştirdi. İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Mehmet Serkan Yurdakul başkanlığında yapılan toplantıda, il genelindeki sağlık hizmetlerinin mevcut durumu detaylı olarak ele alındı.

Toplantıda, hastanelerde sunulan sağlık hizmetlerinin kalitesini artırmaya yönelik çalışmalar, tesislerin işleyişi, insan kaynağı planlamaları, hasta memnuniyeti ve güncel sağlık gelişmeleri değerlendirildi. Sağlık hizmetlerinin daha etkin, verimli ve erişilebilir olması için yürütülen faaliyetler gözden geçirilirken, sorunlar ve çözüm önerileri üzerine fikir alışverişinde bulunuldu. İlçe hastaneleri yöneticileri de kendi kurumlarındaki çalışmalar hakkında bilgi vererek, hizmet kalitesini yükseltmeye yönelik planlamaları paylaştı.

Kaynak: RSS